-

Klockan är bara halv tolv och jag har redan varit vaken i 3 timmar : ) Har planer på att få gjort så mycket som möjligt idag och än så länge har jag fixat med CSN, betalat in pengar till Martina inför helgen, skjutsat pappa till stationen, plockat iordning i rummet, ätit frukost och nu sitter jag här och skriver av mitt nya schema för skolan.. Vet inte riktigt vad jag tycker om schemat än så länge, vet ju inte ens vad jag skall läsa nu den första tiden.. Känner mig lite stressad inför skolstarten och skall se om jag kan minska på stressen på något sätt, skall på möte med studievägledaren den 31 tror jag, då vet jag mer : ) Nu skall jag fortsätta vara effektiv, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0