Always laugh and smile when you can, it’s the cheapest medicine.

Nu kan jag med säkerhet säga att hösten är här! Kom nyss hem från min brors fotbollsmatch och den sista kvarten satt jag och hackade tänder eftersom jag frös så mycket, och då hade jag ändå på mig jeans, tröja och skinnjacka över.. Summer, i´ll miss you! Förutom att jag frös som en tok det sista så var det väldigt kul att kolla lite fotboll igen, de vann med 2-1 och min bror gjorde sista målet ♥ Och inte nog med det blev han återigen utvald till bästa spelare i HSK och eftersom min bror är så snäll gav han buketten till mig ♥ Älskade bror!
 

Testade min nya toffs idag också, ett bra sätt att piffa upp hästsvansen ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0