Friends make the bad times good and the good times unforgettable.

Otroligt mycket har hänt sen i måndags, mina tankar och känslor rusar omkring i kroppen utan kontroll och jag vet inte vad jag skall tycka eller tänka längre.. Jag är så trött på dessa prövningar man utsätts för! Livet är inte alltid rättvist och det kommer det nog aldrig heller att bli. Just nu är jag bara så glad över att få vara här hemma hos familjen ♥
 
Annars då, drog upp till Eskilstuna i tisdags, hade läkarbesök inbokat på onsdagen, mitt första KBT och då bestämde jag mig för att dra upp en dag tidigare för att testa om jag klarade av att sova ensam i lägenheten.. Umgicks först med Linn hela dagen och sen sova jag själv, gick galant! Ingen ångest eller panik överhuvudtaget : ) Det var en enrom lättnad eftersom jag varit väldigt nervös över att flytta upp igen, men nu känner jag mig åtminstone lite lugnare inför det.. Sen jag kom hem har jag bara spenderat tid med min familj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0