I haven’t gone completely insane, but it might happen soon

Egentligen hade jag bestämt sol till idag, men eftersom väderguden inte verkar ha lyssnat på mig har jag i stället bestämt mig för att vara lite duktig här hemma och städa och plocka iordning.. Mamma hade nämligen sin sista semesterdag igår och då tyckte jag att jag skulle vara snäll och fixa iordning här hemma lagom tills hon kommer hem från jobbet : ) Har precis fixat med all tvätt och funderar på att gå på badrummet härnäst, de har så otroligt många flaskor och produkter som de knappt använder och som bara står på hyllorna och tar en massa plats.. Så nu vet ni vad jag kommer hålla på med resten av dagen, hoppas ni spenderar denna måndagen på lite bättre och roligare sätt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0