I wish I lived at a place where it's summer 365 days a year.

I´m finally home again... Det har vart tre väldigt roliga dagar tillsammans med familjen i Mariestad men jag måste ändå erkänna att det är sjukt skönt att vara hemma igen, klockan är bara 8 men jag längtar redan till sängen. Min egna säng, fattar ni hur skönt det är att komma hem och få sova i sin egna säng? Love it!
I alla fall, vi spenderade alltså två nätter på Ekuddens camping i Mariestad och hade väldigt skoj och mysigt. Varje kväll spenderades vid bordet tillsammans med en kortlek men vi har även hunnit med minigolf, kanotpaddling och middagsbesök trots det dåliga vädret.
Igår drog jag, mamma, Madde och Martin ut med två kanoter och efter ungefär 10 m ångrade jag mig rejält. Egentligen skulle vi inte ens fått åka ut på sjön eftersom det var väldigt dåligt väder, regn och mycket vind vilket gjorde att det var väldigt mycket vågor på sjön och vi fick alla lite lätt panik där ute (läs jag och min syster!) och istället för att njuta av turen valde vi (återigen jag och min syster!) att hitta första bästa stranden för att stanna där och (enligt mig, bära tillbaka kanoterna), men istället fick vi vänta på bättre väder innan vi kunde paddla tillbaka, hahah! Den sjukaste paddelturen någonsin.. När jag satt där i kanoten var jag riktigt rädd men nu i efterhand skrattar jag åt det : )
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0