Make the most out of tonight and worry about it all tomorrow.

         
Finally!! Har väntat så länge på att denna dagen skulle komma : ) Om nån timme drar jag och Martina iväg till Linköping och stannar över natten. Skall bli så jäkla kul att åka iväg lite, en minisemester ♥ Men först måste jag lista ut vad jag skall ha på mig och vad jag skall packa med mig, det går inte så där jätte bra får jag nog säga, haha. Måste även lista ut hur jag skall hinna ta mig iväg till både systemet och ICA innan tåget går.. puhh!
Mycket att göra men så fort jag satt mig på tåget kommer jag kunna slappna av till fullo och ikväll blir det Rebecca & Fiona, Takida och Linnea Henriksson som står för musiken, riktigt bra!
 
Nää, måste fortsätta packa här nu om jag skall hinna! Hörs mer i morgon när jag är hemma igen för datorn den lämnar jag i Herrljunga : ) Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0