Tisdag 21/8

Finally I'm getting better, har vart förkyld sen i tordags/fredags och denna helgen har vart ett helvete. Spenderade ju lördagen i Gränna och Jönköping och jag trodde aldrig jag skulle orka med dagen, att gå och shoppa har aldrig varit så jobbigt som det var då och jag ville inget hellre än att lägga mig och sova, men jag överlevde : ) Söndagen var jag bara här hemma själv och försökte ta hand om mig själv och det gav resultat eftersom jag nu känner mig väldigt bra! Orken är tillbaka och äntligen har jag lust att göra annat än att bara sova, haha. Jag som typ aldrig är sjukt..
Nu skall jag i alla fall städa mitt rum, det ser ut som ett bombnedslag.. Sen hoppas jag att jag skall orka med en långpromenad med Molly ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0