I have come a long way from where I was before

 
Oj, det känns väldigt konstigt att inte ha skrivit här på så otroligt länge, men det har varit nåt enormt välbehövligt! Sist jag skrev här var när mitt sommarlov började och nu börjar sommarlovet ta slut och om några veckor skall jag tillbaka upp till Eskilstuna. Otroligt mycket har hänt under denna sommaren, både positiva och lite mindre positiva saker.. En sak som är säker är i alla fall att jag mår mycket, mycket bättre nu än vad jag gjorde sist jag skrev här.. Om jag skulle berätta om allt som hänt under sommaren skulle jag behöva sitta här i flera timmar och bara skriva och skriva, så de flesta saker som har hänt bevarar jag i mitt minne med ett leende på läpparna!
 
Vissa av sakerna som hänt under sommaren; Sofias examensfest, Martins examen/-födelsedagskalas, tre samtal till 11414 och 112 under en timme och 45 minuter, pappas operation, midsommar i Skövde, jobb inom hemtjänsten, middag på Mañana med syster och Sofia, Göteborg och shopping, tripp till Eskilstuna och kika lägenhet, myskväll hos Madde, börjat äta mina tabletter, torsdagskväll med Martina och Sofia, Ullared, tagit mitt första blodprov, bilbingo, mammas födelsedag, Borås med Madde, Saltholmen, Liseberg med syskonen, Saltholmen, Göteborg och shopping, tripp till Stenungsund och hälsa på Peter och hans familj, Borås och Martina, Lysekil och Smögen..
Puuuh, det var en del, en kort sammanfattning : )
 
Nu skall jag mysa lite med mamma, film och godis står på schemat för kvällen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0