A good laugh is the best cure for anything

Jag vet inte riktigt vad det är med mitt internet idag men det vill i alla fall inte samarbeta med mig! Det är jätte segt och helt plötsligt kopplas jag ifrån?! Och eftersom jag inte alls är tekniskt lagd kan jag inte göra någonting åt saken : )
Men i alla fall! Körde ett riktigt bra pass på gymmet förut, ökade på allt jag kunde! Det blev 60 minuter på löpbandet istället för 30-45 minuter som jag brukar, ökade även alla maskiner med högre vikter : ) Jag älskar verkligen att gå till gymmet och se förändringar och resultat genom ökningarna eftersom jag ännu inte riktigt tycker att jag ser så mycket resultat på kroppen.. Och även om jag är långt ifrån den styrkan som jag hade för några år sedan är jag väldigt stolt över hur mycket starkare jag har blivit och speciellt mina ben sen bara knappt två månader tillbaka då jag knappt orkade 30 kilo i benpress! Haha. Så får väl tacka mitt knä för att det pajade vilket fick mig iväg till gymmet igen..

Nää, nu skall jag fortsätta pluggandet i nån timme till och sen blir det lite mys framför tvn, puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0