"Destiny is for losers". It’s just a stupid excuse to wait for things to happen instead of making them happen.

God morgon! Av någon konstig anledning vaknade jag av mig själv en halvtimme innan alarmet skulle ringa och eftersom jag inte kuna somna om så traskade jag upp direkt och tog en lång dusch, vilket brukar vara en omöjlighet för mig på morgonen eftersom jag älskar min säng lite för mycket ; )

Sitter just nu och dricker min smoothie, hallon och blåbär fick det bli idag, och skall snart springa iväg till skolan för ett gruppmöte och sen på eftermiddagen blir det en föreläsning.. Känns väldigt konstigt att vi kommer ha två heldagar i skolan nu eftersom vi endast har haft föreläsning mellan 10-12 i denna kursen innan!


Ha en underbar dag,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0