Dollsnight?

Jag vet inte om det är vädret eller om det är någon underliggande stress i min kropp men jag är så sjukt trött hela tiden, 24/7.. Somnade vid 23 igår och vaknade av mig själv vid kvart i nio i morse. Men nu när klockan bara är 17 är jag hur trött som helst och vill inget annat än att lägga mig i sängen och sova, why? Förstår inte riktigt vad det är med min kropp just nu?! Kanske har det att göra med all träning och min nya kost, men förstår ändå inte varför jag är så sjukt trött hela tiden.. Jaja!

Idag får (har vi fått?) vår hemtenta men ja tänkte faktiskt inte kolla på den förrän i morgon, vill ha läst igenom hela boken innan och eftersom vi har 2 veckor på oss med den så känner jag ingen direkt press : ) det kanske ändras när jag väl läser tentan men ändå : ) Funderar på att dra bort till filmkedjan och hyra tre filmer och försöka hitta något gott och nyttigt för kvällen, sounds like a plan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0