Don´t forget to be awesome

Har precis spenderat nån timme tillsammans med min granne : ) vi har suttit ute i köket och diskuterat allt mellan himmel och jord! Måste säga att ibland är jag faktiskt väldigt glad över att bo som jag gör här, jag delar ju kök med tre andra och en av dessa är Nina! Innan jag flyttade hit hade jag aldrig ens övervägt att dela kök med någon, än mindre med några som jag inte ens känner, och jag hade planer på att bo här i max tre månader.. Men jag är fortfarande kvar, dock finns planer på nåt eget men så länge jag har Nina som granne så står jag ut : ) Hon är en perfekt person att diskutera saker med, har alltid en bra åsikt och sen ger hon mig alltid lite bra mat tips!

I alla fall! Måste fortsätta plugga lite nu, har i princip skrivit klart den individuella uppgiften men jag hittar alltid saker som jag kan ändra på så tänkte fortsätta klura lite på den innan det är dags för Grey´s! Hoppas ni har en underbar onsdag ♥

-Always be happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0