Every day is a new beginning

Jag som trodde att jag skulle få slippa alarmet fram till den 8 maj men icke då! Idag ringde den klockan 09.00 och vid 10 var jag i skolan för lite gruppmöte.. Vet inte egentligen om jag gjorde så mycket nytta där eftersom jag ändå inte skall vara med på redovisningen av arbetet men men : )
Har precis kommit hem igen och funderar på vad jag borde göra först? Rummet ser ut som ett bombnedslag, jag måste gå och handla lite mat och jag vill även hinna med ett träningspass innan allt plugg?! Kanske borde plocka iordning lite här hemma och sen dra till gymmet och efter gymmet besöka hemköp och sen hem, laga mat och sedan plugg?


Hörs lite senare i alla fall ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0