happy hands happy feet, dancing to the discobeat!

Så roligt att se att antalet läsare bara ökar och ökar, love it ♥

God morgon, by the way! Inatt fick jag sova hela 8 timmar utan några konstiga drömmar eller ställningar i sängen : ) Vaknade inte ens av smset som jag fick av min syster 05.45 och tur var väl det! Tycker verkligen synd om henne som måste gå upp så tidigt för att ta sig till sitt jobb, jag skulle aldrig klara det! Tycker det är tillräckligt jobbigt att gå upp vid 9 tiden, haha!
Har precis käkat lite frukost och skall nu sätta mig och skriva lite på den individuella uppgiften.. Fick precis ett sms från Anna som frågade om jag ville hänga med in till Västerås men tänker föreslå att vi åker i morgon istället : ) Kan inte boka om de planer jag har för dagen, haha.. Att träning och plugg kan vara så viktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0