I LIKE BOYS WHO SMELL GOOD

Det känns som om denna dagen bara har gått i ett, nonstop! Och konstigt nog har jag faktiskt vart ledig idag : ) Det började med att min älskade syster väcker mig med ett sms klockan 05.46 (!), lite väl tidigt om ni frågar mig och dumt nog kunde jag inte riktigt somna om efter det.. Låg och vred och vände mig fram till nio ungefär och sen var det bara att traska upp och iväg till skolan för lite grupparbete/möte och det gick riktigt bra, fick gjort en hel del på de två timmarna som vi höll på och förhoppningsvis blir vi klara ganska snart!

Efter skolan var det bara att traska hem, äta lite lunch och sen dra iväg till gymmet! 45 min på löpbandet och sen gick jag igenom hela kroppen, dock sa mitt knä ifrån lite när jag körde baksida lår men ja hoppas det bara var något tillfälligt för jag har varken tid eller lust att det skall krångla igen!

Efter gymmet hade jag tänkt dra iväg till polisen och hämta ut mitt pass, men de stängde vid 15 så jag missade det och istället drog jag och solade.. Är väldigt arg på mig själv för att ja inte kunde stå emot det, men när vädret är som det är så tycker jag att jag fick lov till att ligga 10 minuter i solariumet och drömma mig bort! Och som tur är känner jag inget sug om att gå dit igen, inte än i alla fall, så det blir nog toppen! Brukar ju bli beroende av solariumet direkt efter att jag har varit där och vill dit igen, DIREKT, men inte denna gången! Skall inte sola något mer nu innan sommaren (är tanken i alla fall), tihi!
Och nu har jag precis duschat och tänkte fixa lite mat, puuh! Tuff dag : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0