I think that everyone can change if the right person comes along... and I think that every girl wants to be the right person. Every girl wants to be the one girl that can change that guy.

Alltså inatt har jag drömt non-stop! Jag har drömt om att jag har åkt tåg heeela tiden. Jag åkte från Gävle till Arboga, från Arboga till Örebro, från Örebro till Eskilstuna och efter det Eskilstuna till Göteborg, vet inte riktigt vart jag var på väg men roligt hade ajg.. Och på varje tåg träffade jag nya människor och alla som var med i min dröm var folk som jag gick i skolan med på lågstadiet/högstadiet : ) Hur roligt som helst och när jag vaknade kändes det verkligen som om drömmen hade vart sann, haha! Det var tur att jag sov själv inatt eftersom sängen såg ut som ett bombnedslag när jag vaknade, två kuddar låg på golvet, lakanet var borta och jag hade hamnat i någon konstig ställning i mitten av sängen : )

Annars då? Har vart iväg och tränat med Anna idag : ) Hon är äntligen frisk och nu kan jag ha någon att träna med igen, vet dock inte om vi tränade mer än vad vi pratade men kul hade vi! Tänkte fixa något att äta nu och sen fortsätta med pluggandet, skall vara klar med både hemtentan och den individuella uppgiften på fredag är min plan ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0