Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.




Sådär nu var man hemma igen : ) fick med mig en hel del men visar bild på allt lite senare för idag har jag fullt upp! Jag och Anna hade en jätte rolig dag i Västerås och hade absolut vädret på vår sida för idag har solen faktiskt tittat fram en hel del och värmt oss med sina strålar ♥ Eftersom jag aldrig vart i Västerås och shoppat innan fick Anna stå för vägvisningen och jag tror nästan vi besökte alla affärer som fanns och provade kläder i alla affärer.. Tog sedan ett break och lunchade på Espresso House där Annas vän Tania jobbade : )
Hittade världens finaste klänning inne på Gina men självklart fanns det inte i min storlek så nu letar jag efter den som en tok på andra sätt, har både vart på Gina här i stan men även bett både min syster och mamma att hålla utkik efter den eftersom den inte finns på deras hemsida : ( Antar att den klänningen har funnits i affären ett bra tag så har jag riktig otur kanske den inte finns någonstans, men jag kommer göra allt för att hitta den!

I alla fall, skall fixa lite mat här hemma nu och sen plugga resten av kvällen, antagligen i skolan för här hemma verkar jag inte få så mycket gjort : (

Kommentarer
Postat av: elin

sv:det var faktiskt på ett slags dagis, som har öppet i stort sett dygnet runt och sådär :)

2012-04-28 @ 08:08:41
URL: http://sssmiley.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0