It always seems impossible until its done

Jag vet inte vad det är med min motivation till skolan just nu.. Jag har alla svar och vet i princip exakt vad jag skall skriva men tror ni att jag skriver ner det? Nej! Åhh, blir så irriterad på mig själv! Istället för att skriva klart arbetet fastnar jag framför tvn eller läser lite bloggar och liknande.. why?
Det ser även ut som ett bombnedslag här hemma så jag antar att jag kommer plocka iordning detta och springa iväg till affären innan det blir något som ens kan liknas som pluggning här.. usch! Varför sätter jag mig inte bara och skriver klart allt nu? idag? så är jag 100 % ledig efter det? Det skulle vara så mycket bättre, men tyvärr lyssnar inte jag på mig själv... Borde dra iväg till skolan och sätta mig där i nån timme för då finns det ingenting som distraherar mig : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0