It comes when you least expect it

Satt precis och kollade upp schemat för vår nästa kurs och märkte då att det faktiskt bara är 53 dagar kvar tills jag tar sommarlov och då har jag redan avklarat ett av de tre åren här uppe i Eskilstuna, det är sjukt hur snabbt tiden går : ) Vet att jag tyckte att tiden sprang iväg även när jag pluggade till fastighetsmäklare men måste erkänna att tiden går så otroligt mycket snabbare nu under denna utbildningen och jag älskar varje ögonblick, nästan i alla fall ; )

Fram tills nu har jag avklarat kurserna digitala verktyg x2, kreativa verktyg, kommunikation och media, introduktion till informationsdesign, och grafisk form.. Det är verkligen sjukt hur mycket jag har lärt mig under detta året och jag är väldigt glad över att jag hoppade av min förra utbildning och att jag hittade denna utbildningen för den är verkligen den roligaste jag vet! Vi har en fantastisk klass och våra lärare är helt toppen, varje dag i skolan ger en ett leende på läpparna, oavsett hur trött och irriterad man är, like it!

För er som blir nyfikna på utbildningen tycker jag ni skall klicka HÄR och läsa lite mer : ) Bjuder i alla fall på lite bilder från lektioner eller uppgifter från detta året på Mälardalens högskola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0