IT´S GOING TO BE AWESOME

Om 12 dagar sätter jag mig på tåget hem till Herrljunga igen och det innebär att om 15 dagar skall jag äntligen få träffa alla i Trollhättan igen ♥ Sitter och taggar inför den kvällen för den kommer bli helt galen, åtminstone kommer jag och Sofia gå all-in den kvällen, men vi hoppas på att alla som kommer vara med den kvällen kommer vara minst lika taggade som oss, eller åtminstone Ivan som vi skall sova hos, haha! I 1 ½ år kallade jag Trollhättan för mitt hem och jag älskade varje dag som jag bodde där, älskade folket så enormt mycket och jag hade aldrig trott att jag kunde trivas i en stad jag knappt vart i innan, men det var inga problem.. Att folket där också orkade med mig och ville umgås med mig fastän att jag var lite "speciell" älskar jag dem för. Varje person har en speciell plats i mitt hjärta.
Fan vad jag längtar, har så många roliga minnen från den tiden och vill verkligen återuppleva en hel del den 5 : ) Försöker fixa en grym spellista på spotify nu också, blir bara ännu mer taggad men det gör inget, vill att den kommande veckan bara skall springa iväg nu!

Lots of love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0