Never regret anything because at one time it was exactly what you wanted

: ) Däckade i soffan igår efter shoppingrundan och när jag väl vaknade till liv traskade jag iväg till skolan för att försöka få gjort lite plugg, men det gick väl sådär, satt och stickade istället, haha! Några i min klass har fått i uppdrag att göra om vårt hemklassrum och då ingår det lite stickande så jag tänkte hjälpa dem lite och blev fast i några timmar : ) Somnade runt 01.00 igår och vaknade vid 9 i morse! Har hunnit med ett pass på gymmet tillsammans med Anna och även vart på systemet och inhandlat drickan till valborg och nu ligger jag här i soffan och tänkte plugga i några timmar eftersom jag sen skall iväg hem till Kathrin.. Massa att göra som ni förstår! Har inte hunnit ta bilder på allt jag köpte igår och tror inte jag kommer hinna det idag heller så jag visar er det i morgon istället, !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0