THERE´S A DIFFERENCE BETWEEN GOOD PEOPLE WHO DO BAD THINGS AND BAD PEOPLE WHO DO BAD THINGS

God morgon! Vaknade för nån timme sen men har legat kvar i sängen och kollat på en dokumentär om kryssningsfartyget Costa Concordia som gick på grund! Fruktansvärt att se och höra paniken från de som överlevde. Att något sådant skall ske är jag alltid rädd för varje gång jag kliver på en båt samtidigt som jag väldigt, väldigt gärna hade velat åka på en massa kryssningar, men det får nog vänta tills min rädsla har försvunnit..

I alla fall! Sitter just nu och funderar på hur jag skall hinna klämma in lite träning idag eftersom det finns så mycket annat jag vill och behöver göra.. Måste försöka hinna med att tvätta, laga lite mat, plugga en hel del men sen vill jag även ner på stan och köpa lite nya kläder.. What to do?! Nää jag måste helt enkelt hinna med ett träningspass idag, kanske räcker med 60 minuter på löpbandet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0