Don´t play the stupid game, cause I´m a different kind of girl.

Okej, det alltså dags för mig att än en gång starta upp en ny blogg på ett nytt ställe, third times a charm, haha? Men eftersom jag verkligen har vart i behov av en nystart så tyckte jag att det passade alldeles utmärkt.. Egentligen har det väl inte hänt något speciellt som har fått mig att komma på nya tankar utan det har vart en blandning av det senaste halvåret som har fått mig att inse att jag inte riktigt har levt det liv jag verkligen vill leva och att jag alldeles för många gånger har oroat mig för vad andra skall tycka och tänka om saker jag gör, säger eller tänker.. Och detta skall det alltså bli ett stopp på! Jag kommer numera skriva, säga och tänka precis vad jag vill, jag tänker inte längre låtsas vara någon annan person än den jag är och gillar ni det inte så läs det inte ; ) För er som inte känner mig får ni gärna besöka min senaste blogg och läsa lite mer om mig, läs bland annat "30 little stories", där bör ni få en sammanfattning om vem jag är!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0