Show me, don´t tell me..

Nu har jag äntligen hunnit kika efter vad det faktiskt var som fanns i min "goodiebag" från kommunen och det var en salig blandning av saker : ) Lite roliga saker som absolut kommer komma till användning.. Bland annat paraplyet, "ljusbehållaren" och överdraget till cykeln.

Anledning till att vi fick goodiebagen var för att jag och några andra i skolan har genomfört en "pimpning" av en busskur här i Eskilstuna, på uppdrag från både kommunen, skolan och länstrafiken. Det var under kursen Kommunikation och media som vi fick uppdraget att alla grupper skulle komma fram med ett förslag på en "pimpning" av en busskur i och med den nya linjekartan här i Eskisltuna och sen röstades två grupper fram och min grupp var en av dem! Måste säga att jag var ganska chockad att vi vann eftersom ja tyckte att det fanns en hel del bra förslag i klassen, men samtidigt blev man väldigt glad. Det var ju sjukt kul att vinna och att faktiskt få genomföra något på riktigt efter bara en termin på skolan, ganska bra sak att ha med i sitt cv i framtiden ; ), och nu under v 15 har vi alltså vår idé funnits på busskuren!
Arbetet har vart extremt krävande, precis som det är i arbetslivet kan jag tänka mig, men det var riktigt kul att faktiskt se ens idéer bli verklighet och det har vart kul att få lite cred på det arbete som vi genomfört.. Hade aldrig orkat genomföra detta utan Alexandra, Marie och Pamela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0