We come to love not by finding the perfect person, but by learning to see an imperfect person perfectly... Only after we have lost everything, are we free to do anything... Throw things out there and not be perfect and not have answers to anything an

Alltså fy vilken otroligt oeffektiv dag jag har haft idag! Jag har gjort precis lika lite som jag annars brukar får gjort på söndagar när jag ligger hemma och är bakis, med andra ord absolut ingenting : ( Blir så trött på mig själv när jag har sådana dagar.. För att detta inte skall upprepas under nästa vecka då jag är "ledig" skall jag skriva upp lite listor på vad som skall göras under dagarna och sen följa detta slaviskt! Vill ju vara klar med alla måsten innan nästa söndag så då får jag nog allt ligga i lite : )

Ligger just nu i soffan (där jag vart hela dagen, haha) och kollar på Shutter Island. Har sett den filmen nästan 10 gånger nu men tycker den är grymt bra och varje gång man kollar på den gör man det på ett annat sätt, älskar sådana filmer där man måste tänka till lite och klura ut hur allt egentligen är! Dags att slita mig från datorn och fortsätta kolla på filmen, hörs i morgon!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0