When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you´ve got a thousands reasons to smile.

Shit, vilken natt! Har drömt så otroligt konstiga saker hela natten lång och vaknade 07.41 med ett leende på läpparna : ) Oftast brukar jag bara minnas mina mardrömmar och inte de roliga drömmarna men nu minns jag precis allt och det ger mig ett gott skratt : ) Det är verkligen knepigt hur ens drömmar fungerar och just nu önskar jag verkligen att jag kunde tyda drömmar


Måste äta upp min frukost nu och sen springa iväg till skolan för två timmars föreläsning (vår sista för denna kursen, wiiho) och sen ett möte med programansvarig och lärare och efter det försöka fixa klart vårt grupparbete.. blir nog kvar i skolan några timmar idag så vi hörs när jag är hemma igen, puss&kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0