Its the people that know u the least that judge u the most.

Denna helgen är det cykelfestivalen i Vårgårda, en helg som jag alltid spenderat i Vårgårda de senaste 7 (?) åren, men inte idag! På tok för mycket har hänt denna veckan för att jag skall kunna gå ut och festa med mina vänner + att jag dessutom är dunderförkyld och måste kurera mig enormt mycket eftersom jag skall spendera hela morgondagen i Gränna.. Det känns i alla fall jätte konstigt att helt plötsligt inte spendera denna helgen i Vårgårda tillsammans med en massa underbara vänner, men jag antar att jag får stå ut, det finns ju alltid nästa år ♥
 
Måste säga att mina värsta fyllor faktiskt har vart under just denna helgen.. En gång, min värsta fylla någonsin var när jag hade fyllt 18. Det var Cykelfestivalen och jag skulle spendera fredagskvällen tillsammans med min kompis Madelene som precis flyttat ihop med sin kille i Vårgårda.. Eftersom jag knappt hade någon alkohol trodde jag verkligen inte att kvällen skulle kunna spåra ur så mycket som det gjorde men jag kan ju säga så här, mitt sista minne för den kvällen är att jag sitter i Maddes hall och tar på mig skorna eftersom vi alla skulle dra ner till öltältet på torget och mitt nästa minne efter detta är att jag vaknar upp vid 9 dagen efter.. Det värsta med denna minnesluckan är att jag, istället för att följa med Madde och vännerna till öltältet hade jag skuttat iväg hem till Emil där min dåvarande pojkvän festade. Att ta sig dit som i vanliga fall bara tar en kvart hade för mig tagit omkring en timme och väl framme hos dem började jag efter ett tag spy som bara den och var helt borta men på något sätt hade min kille fått med mig hem och det var alltså där jag vaknade upp. Har aldrig haft en sån fylla någonsin sen dess och idag skrattar jag åt händelsen men samtidigt är jag grymt tacksam för alla som tog hand om mig den kvällen.. Bara tanken på vad som kunde hänt mig under den kvällen om jag traskade omkring ensam skrämmer mig än idag..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0