Updates from the weekend

Efter lite god fläskfilé gryta är jag nu som folk igen : ) Har faktiskt mått såpass bra idag att jag har hunnit med både en långpromenad med Molly och klippt gräset här hemma, det kallar jag en effektiv bakisdag!
 
Men i alla fall, tänkte berätta om helgen som vart. Den började i fredags, först med lunch i Alingsås på DeliDeli och lite shopping för mig, fick med mig ett halsband och två klänningar, en lyckad förmiddag om ni frågar mig ; ) Vid tre tiden drog vi hem och efter en stund kom Martina hem till mig, då fixade vi oss det sista och vid 6 hoppade vi på tåget till Göteborg och drog hem till Sofie för lite förfest innan Sticky Fingers (där Martinas kille och hans band skulle spela). Hemma hos Sofie var Hanna, Louise, Nettan och Josefine.. Vi lyssnade på musik och pratade i några timmar innan spelningen började och efter spelningen hoppade jag på nattåget hem och somnade väldigt, väldigt gott.. Killarna var förövrigt jävligt bra, inte alls vad jag hade förväntat mig, haha!
 
I går vaknade jag upp och kände mig grymt bakis, väldigt konstigt eftersom jag inte hade druckit något under fredagen, men det brukar väl bli så, ångorna smittar nog av sig ; ) Men i alla fall, fixade en del här hemma och försökte bestämma mig för vad jag skulle ha på mig denna kväll då jag och Martina skulle dra in till Alingsås till Madde och Sussie. Drog dit med 3 tåget och vid 5 tiden sparkade vi ut Maddes sambo och då började jag och Madde göra oss i ordning till hög musik, alkohol och en massa tjatter! Sussie och Martina trillade in lite senare och då bjöds det på lite snacks och ännu mer alkohol.. lite för mycket alkohol för vissa då "vi" vid halv ett tiden bara bestod av mig och Madde, haha! Resten av kvällen dansade vi fram till stängning och sen var det den traditionella nattamaten som då bestod av en grillad korv, den godaste korven någonsin kom vi fram till och efter det hämtade min mamma upp oss ♥
 
En helt fantastisk helg med andra ord, love each one of you!
 


Jag och Martina i fredags, lördagens bilder kommer inom kort.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh, vad ni är fina! ;*

2012-08-13 @ 11:02:00
URL: http://Mikaaelaandersson.blogg.se
Postat av: Martina

Ja de korten blev väldigt fina på oss <3 Tack Linda för en kanonhelg! Men vill bara tillägga att jag hoppade inte hotellet pga för mkt alkohol :P utan för släktträff dagen där på ;) bara så det inte blir några missförstånd haha

Svar: Of course darling! Ville inte vara elak och hänga ut henne själv ; ) haha,
Linda Stenqvist

2012-08-13 @ 17:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0