1 december

Har vart på julmarknaden här i stan idag tillsammans med Alexandra! Fick riktigt mycket julkänsla och längtar nåt enormt tills den 21 kommer och jag sätter mig på tåget hem ♥ Saknar min familj och mina vänner där hemma nåt enormt mycket och vill bara att jullovet skall vara här, nu! Förhoppningsvis kommer dagarna fram tills dess bara springa förbi, det är min önskan i alla fall.
 
Just nu håller jag på och varva tvätt med plugg, går väl sisådär kan jag säga! Tvätten funkar finfint men plugget är en annan historia. Hittar alltid en massa andra saker som måste fixas med men tänkte ta ett break från plugget just nu och mäta upp mina gardiner så jag kan sy dem när jag drar hem till Linn om någon timme : ) Så nu vet ni hur min kväll kommer se ut, ha en underbar första december ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0