Ingen lycka idag

Det blev inga vinterskor köpta denna gången heller, men förhoppningsvis är utbudet större borta på Tuna Park i morgon : ) Traskade runt i affärerna en liten stund ändå och hittade en födelsedagspresent/julklapp till lilla Theo och lite mer pyssel på panduro. Efter det satte vi oss och fikade någon timme inne på SMAK! Älskar personalen där, så otroligt trevliga och servicen är på topp!
 
Nu har jag precis sagt hejdå till Linn och tänkte fixa lite med en restuppgift som jag har, ni vet kursen Retorik och berättarteknik som vi hade tidigare? Nästan hela klassen fick ju rest för att vi inte använt källor trots att det inte stod att man behövde det i uppgiften, men vår lärare är knepig och kräver detta av oss ändå, så ikväll skall jag leta runt i boken vi hade den kursen för att kunna sätta ut en källa eller två! Efter det blir det nog sängen, tänkte försöka gå upp rätt tidigt i morgon så allt för sent kan jag inte vara vaken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0