My christmas.

Sorry för dålig uppdatering den senaste tiden, har haft fullt upp helt enkelt! Julen har i alla fall vart helt fantastisk :) julafton firades hemma hos oss med familjen. Var hos söta farmor på förmiddagen och pratade gamla minnen och där hittade jag en bild på farfar! Han är så saknad <3

Juldagen firade jag med Martina! Roligaste kvällen på länge. Var på förfest hos Hanna och Linus och drog sedan till kärven där vi dansade och drack hela natten lång ;) på vägen hem var jag tvungen att ringa Josef, bästa killen jag någonsin träffat! Har inte sett honom på nåt år så ville ringa och säga hej!

På annandagen vaknade jag faktiskt utan att vara bakis och vid lunch åkte vi iväg till mormor och morfar och spenderade lite tid där! Detta är antagligen morfars sista jul, så det var extra viktigt att åka dit denna gång! Förhoppningsvis hinner jag hälsa på en gång till innan jag åker hem igen! På kvällen sen så åkte vi vidare till Borås och min morbror och lilla Vide! Massa bus, mys och god mat :)


https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3453287/images/2012/pic_50dc927addf2b32d0700783f.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0