Promote what you love instead of bashing what you hate.

Att fokusera sig på plugget är inte det lättaste när det finns så otroligt mycket roligare saker att göra.. Har ungefär 2000 tecken kvar på uppgiften och tror att jag vet ungefär vad jag skall skriva, men det är inte lätt.. och det blir bara svårare när det inte är en kurs som man tycker är sådär jätte rolig.. Har i alla fall suttit här i någon timme nu och försökt skriva lite, fick ett break när Linn kom förbi under lunchen och pratade lite! Vi skall ner på stan och kanske en sväng till Tuna efter hennes gruppmöte, för nu måste jag verkligen hitta ett par vinterskor. Det är uppemot -10 ute och mina Hunter stövlar gör inte längre jobbet! Sen har jag pratat en del med mamma också. Hon kommer på besök här om två veckor ♥ Skall bli jätte mysigt, älskar att få besök och att det är av min mamma gör bara saken hundra gånger bättre! Hon har även bett mig och mina syskon att komma hem den 7 feb för någon slags överraskning, så den biljetten tänkte jag försöka boka nu någon dag : ) Spännande eftersom jag inte har någon aning om vad det är vi skall göra : ) älskar överraskningar!
 
Nää, kanske dags att försöka skriva lite mer på uppgiften nu innan Linn kommer tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0