Study? No thanks!

Jag som skulle ha pluggat hela dagen idag har verkligen gjort precis ALLT för att slippa det. Jag har vart iväg och handlat lite julpynt, jag har fixat mina naglar och jag har vart i skolan och målat om två av mina tavellister : ) Men nu under en timme har jag tänkt stänga av tvn och internet och sätta mig och skriva minst 1000 tecken på arbetet.. Har i för sig fram till klockan 16 i morgon men jag vill inte tänka så, avskyr att göra allt i sista stunden! Men från och med klockan 18 börjar min myssöndag ♥ och då får plugget läggas vid sidan. Det är då alla bra program på tvn börjar och håller på fram till 23. Måste nog säga att alla mina söndagar ser ungefär likadana ut från och med klockan 18, en liten tradition!
 
Nä, nu måste jag börja mina 60 minuters pluggande och sen springa över till skolan och hämta hem hyllorna! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0