And there you have it

Sådär ja, nu är det bevisat! Mamma halkar in på första plats medan jag fick nöja mig med en andra placering och låta pappa stå för sista placeringen när det kommer till körkortsteorin! Gjorde nämligen ett test idag och jag är otroligt tacksam för att jag har mitt körkort i säkert förvar i min plånbok. Skulle aldrig vilja skriva ett nytt teoriprov eller klara en till uppkörning.. är så stolt över att jag klarade de båda på första försöket för ungefär 5 år sedan ♥ åren bara rinner förbi en nu för tiden..

Nu tänkte jag fixa mina naglar men även testa min nya plattång och göra lite lockar eftersom jag fick den i födelsedagspresent igår. Lite senare blir det fotboll och mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0