Busy day

Puuh, kom hem från skolan för en liten stund sen och är helt slut! Det har varit skola non-stop idag känns det som, men inte för att jag skall klaga, trivs faktiskt väldigt bra med skolan och det är ett bra avbrott från alla tankar : ) Blev ingen bussresa hem idag heller, mitt mål just nu är att ta den om en vecka, så får se om jag vågar testa det innan dess eller ej, time will tell!

Har i alla fall suttit i skolan med min grupp och pysslat med vårt bidrag till utställningen och vi har kommit en bra bit på vägen : ) skall bli riktigt kul att se allt färdigt den 5 juni, fattar knappt att det faktiskt bara är en vecka kvar tills allt skall vara uppe på museet, sjukt vad tiden går fort..

Nää, mina ögon går i kors så det får bli sängen för min del just nu, hörs mer i morgon istället ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0