Don´t ever change. For anybody!

Puuuh, vilken lång dag det har vart idag! 08.00-17.00 är något jag inte vart med om på väldigt, väldigt länge och det märktes, var helt slut efter lunchen och bussresan hem var hemsk.. Tror jag är på väg att bli sjuk eller något för jag har känt mig helt skakis hela dagen så tänkte försöka ta mig upp ur soffan och kolla tempen och sen fixa något att äta.. hade helst av allt velat lägga mig i sängen och sova men det känns dumt att göra det när klockan inte ens hunnit bli 18, haha! Att hinna med ett träningspass idag är bara att glömma, får ta igen det i morgon istället : )

Hoppas ni har haft en mycket bättre dag än jag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0