Every day is a new beginning, stay away from what might have been, look at what can be

Alltså snälla, ge mig några timmar sömn till! Vaknade först av ett sms från min syster som påminde mig om att skicka över pengar till henne så hon kan betala vår resa och sen fick ja sova i en halvtimme till innan alarmet ringde, blää! Har nog aldrig sovt så gott som jag gjorde inatt och just då måste jag kliva upp innan klockan blivit 08? WHY?
Är i alla fall uppe nu och har precis käkat lite frulle, om en halvtimme är det dags att traska ut och ta bussen till Västerås för en heldag på museet.. När jag sen kommer hem vid 17 eller nåt liknande måste jag städa lite här hemma, det ligger saker precis överallt och en massa tvätt över hela golvet, orkar inte! Skall även försöka hinna med ett träningspass idag eftersom knät känns lite bättre : )
Nä, nu får jag inte deppa! Tagga, tagga, tagga.. börjar ju faktiskt med en ny kurs idag, den sista för denna terminen, kan ju inte vara så jobbigt ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0