Hope

Trots att jag aldrig klev ut utanför min lägenhet igår blev jag inte klar med packningen förrän 00.30! Självklart har jag tagit med mig på tok för mycket kläder och liknande men som tur är har jag återigen fått låna en extra väska från Anna : ) Hade verkligen inte klarat mig utan den och nu skall det bli kul att se hur jag skall få med mig två rullande resväskor, dataväskan + en stor bag?! Tåget hem går inte förrän 12.09 så jag är uppe i god tid, tyvärr var jag ju dum nog att packa ned alla kläder i väskan igår så det får nog bli myskläder på tåget och sen göra sig iordning när jag landat i Herrljunga igen för ikväll blir det Filip & Fredrik med min bästa vän Anna som jag inte sett på för tok för många månader ♥ Älskar dem grabbarna så hoppas verkligen inte att jag blir besviken ikväll.

Skall snart försöka fixa lite frukost och sen diska och plocka iordning lite här hemma, skulle egentligen behövt städa hela lägenheten innan jag åkte men det har jag inte hunnit så den smällen får jag väl ta när jag kommer hem nästa vecka igen! Måste även fixa nån film till datorn så jag har något att göra de timmarna jag sitter på tåget : ) Skulle gentligen stickat lite men eftersom jag redan är färdig med det så får jag tänka om.. kan i för sig bli llite plugg på tåget idag eftersom jag INTE vill plugga någonting när jag är hemma denna gången!

Nä, frukost dags! Hörs antagligen när jag sitter på tåget, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0