I just could never understand hating someone so much that you would want to do something like that to me.

Ja, igår hade jag väl inte direkt min bästa dag om man säger så, vaknade upp på natten och mådde illa, vilket höll i sig i princip hela dagen! Vid 12 ringde jag mamma och grät som bara den, ville bara ge upp och åka hem, orkar inte kämpa mig igenom det här längre men efter en halvtimmes samtal med mamma kunde jag lugna ned mig och efter det somnade jag och sov i två timmar.. kan väl inte direkt säga att det blev BRA på eftermiddagen, men det blev i alla fall bättre och idag har det återigen varit bra! Orkade dock inte ta mig bort till Västerås i morse så jag tog en sovmorgon fram till 11 och sen mötte upp gruppen här hemma vid ett istället : ) Sen dess har jag i princip spenderat all tid i skolan och vi har kommit en bra bit på vägen och förhoppningsvis blir vi klara i morgon ♥

I morgon blir det samtal med kuratorn och sen efter det blir det en heldag på museet i Västerås, håller tummarna för att jag kommer må lika bra i morgon som jag gjort idag. Nu blir det Grey´s och sen sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0