I´m happy, i´m so happy

Vilka underbara dagar jag har haft det sen jag kom hit igår ♥
Först började det med att jag äntligen fick träffa Anna igen efter hennes 6 månader i Australien. Vi kom i princip in samtidigt med tågen och sen drog vi hem till mig en liten snabbis och fixade oss lite innan det var dags för Filip & Fredrik i Vara! Det var en klockren show och jag blev bara mer och mer förälskad i de grabbarna efter kvällen : ) Sen fick jag en rolig överraskining av att Anna bestämde sig för att sova över här och istället ta halv 8 tåget hem till Alingsås, så det var prat hela kvällen lång..

Idag har jag under hela förmiddagen fram till 15 eller nåt sådant legat uppe på garagetaket och stekt i solen, lite väl mycket kanske eftersom jag är ganska röd just nu, men jag älskar solen så det struntar jag i! Förhoppningsvis övergår det till brunt om någon dag, haha. Vid tre sen bestämde jag mig för att baka en tårta till lite senare eftersom vi faktiskt har firat min födelsedag idag (11 dagar för tidigt) och lite senare på kvällen när hela familjen + martin var samlade så grillade vi och efter det har jag och min syster äntligen bokat en vecka utomlands i sommar! Det blev Kreta denna gången och jag längtar som sjutton! Den 28 juli åker vi : )

Nu sitter jag här i sängen och har precis kladdat på lite after sun och hoppas att det värsta försvinner under natten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0