Never give up. Trying to do what you really want to do. Where there is love and inspiration, you can never go wrong.

Usch! Vet inte om det är på grund av att det snart är sommarlov eller vad men jag får inte mycket gjort här hemma. Planen var ju att städa här hemma och sen skissa en del och det enda jag har gjort idag är att plocka ur väskan och plocka iordning här hemma, alltså inte damma, damsuga och tvätta golvet som egentligen var tanken och sen har ja inte skissat så mycket heller.. Blir så trött på mig själv, vart har motivationen tagit vägen liksom? Anna skickade precis ett sms också och tyckte jag skulle göra henne och Sandra sällskap i skolan för att skissa lite men planen just nu är att kliva in i duschen och sen kolla på Grey´s, så det skippar jag också, ILLA jag vet! Men från och med i morgon skall jag ta tag i både lägenheten och plugget, that´s for sure!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0