Rum och kontext

Sitter här i soffan (ja, fortfarande, haha) men istället för att ha datorn i knät har jag istället haft skissblocket i famnen och försökt spåna idéer inför denna kursen. Vår sista kurs är alltså Rum och kontext och under denna kursen skall vi få fixa en utställning på Länsmuseet i Västerås.. Vi skall alltså fixa precis allt för utställningen, från idén till utförandet : ) Känner på mig att det kommer bli en hel del arbete men samtidigt tycker jag att det skall bli riktigt roligt.. Fick en bra grupp också, vilket alltid underlättar, tihi ; ) och det är ju alltid roligare att göra något IRL istället för att typ bara skriva om det. Så alla som läser min blogg och som bor i närheten av Västerås tycker jag skall besöka museet mellan den 5 juni - 12 augusti då utställningen pågår!

Nu skall jag fortsätta kolla på Desperate Housewife och sen blir det sängen för min del, är så sjukt trött : ) ledig i morgon så jag skall försöka sova ut ordentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0