Tan skin, crazy days and late nights. Summer 2012!

Åh vad underbart det var att sova nästan 12 timmar inatt ♥ Har tagit igen en hel del sömn känner jag. Idag är vi lediga och jag skall spendera dagen med att städa här hemma och sen fortsätta skissa lite på idéer till utställningen! Har även precis bokat tågbiljett till Stockholm i morgon eftersom vi i klassen skall spendera hela dagen på några museum där, håller tummarna på att det blir fint väder eftersom det idag bara är grått och regnet öser ner! Skickade även över lite pengar till min syster så hon kan betala vår resa : ) Åhh jag längtar så mycket till sommaren nu, har massa saker att se fram emot och tror detta kommer bli den bästa sommaren på väldigt, väldigt länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0