the nightmare keep coming

Egentligen skulle jag snart vara på väg till en loppis med min grupp men jag skippar det eftersom jag har haft en ganska jobbig natt.. Vaknade vid 3 inatt med lite panik och mådde jätte illa, tog omkring en timme innan jag kunde somna om igen och sen har jag i princip vart vaken sen 6 : ( Det är väl typiskt att man skall få ett sånt här bakslag idag : ( Inatt när jag vaknade ville jag bara ringa mamma och be henne sätta sig i bilen upp hit men jag höll ut och nu känns det väl lite bättre, vill egentligen bara hem till mamma och pappa men vet väl egentligen om att det inte kommer gå eftersom jag är mitt uppe i en kurs : ( Usch, jobbigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0