Today is better then yesterday

God morgon! Känner mig mycket piggare idag och har bestämt mig för att strunta i allt som hände i helgen. Det som hände, hände och det finns ingenting jag kan göra åt det nu mer än att ta lärdom av det och framöver vet jag vilka som är ens vänner och inte och jag kommer aldrig sätta mig i den sitsen igen!

Har vart vaken i några timmar nu eftersom jag var tvungen att släppa in sotaren här hemma hos mina föräldrar men eftersom mitt tåg till Eskilstuna inte går förrän vid 3 så jag har några timmar kvar. Tänkte faktiskt packa ner allt nu och sen försöka läsa igenom en hel del material som behövs inför vår nästa kurs som börjar i morgon! Läste precis kurspm:et och det låter som en väldigt intressant och krävande kurs, helt i min smak med andra ord : ) Vi skall göra en utställning på ett museum i Västerås om jag inte missuppfattade uppgiften, det låter väl kul? Älskar ju när vi är kreativa i kurserna : ) Att detta sen också är den sista kursen innan sommarlovet gör ju bara saken ännu bättre! Älskar att vår sista kurs bara är med klassen eftersom vår klass är så himla go ; )

Nää, kanske dags att tänka på lite frukost?! Hade väldigt gärna tagit en långpromenad också men mitt knä känns inte helt okej efter helgen så tänkte vila den och istället dra till gymmet i morgon kväll.

Hoppas ni får en underbar måndag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0