We believe the liars, trust the backstabbers and like the heartbreakers

Gårdagen har verkligen satt sina spår i mig, har gått runt och haft samma känslor i princip hela dagen.. Har försökt analyserat det som hände om och om igen men blir inte direkt klokare av det och den återkommande känslan är hemsk.. Har berättat allt för min mamma i hopp om att förstå varför man gör på det sättet men hon var lika chockad som jag. Hade faktiskt aldrig någonsin kunnat gissa att kvällen skulle sluta som den gjorde igår och jag hade absolut aldrig trott det eftersom jag var med de personer som jag var, men oj vad fel jag hade. En hel del personer som jag trodde att jag kände till 99% visade mig en helt annan sida av sig själva igår och jag vet inte riktigt hur jag skall hantera detta eller vad jag skall tycka och tänka, just nu känner jag mig i alla fall sviken.

Nu låter det kanske som om hela gårdagen var hemsk och fruktansvärd men så var det verkligen inte, det handlade mest om omkring 3-4 timmar om jag inte tar helt fel men det var verkligen mardrömstimmar.. Är samtidigt väldigt tacksam för de få personer som igår visade att de brydde sig om en och faktiskt stod på min sida, kan ju tycka att fler kanske skulle gjort det men men.. är i alla fall grymt tacksam för dessa personer!

Två väldigt bra saker med dagen har i alla fall vart att jag blev godkänd på vår förra kurs
"Rumsligheter" och att jag fick en fin klocka i present av min bror ♥ Med detta säger jag godnatt : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0