19:27

Shit, nu är det bara två dagar kvar tills jag sätter mig på tåget hem till Herrljunga ♥ Längtar så sjukt mycket och känner att resan kommer precis perfekt! Vi har nyss börjat en ny kurs och det innebär en massa stress och information som skall sjunka in och vad är inte det bästa knepet mot det? Jo att åka hem och vara med min familj och mina vänner!
 
Håller på och pysslar lite just nu, några i klassen vann ett uppdrag om att göra om vårt hemklassrum och det innebär att jag just nu sitter och stickar och fixar med en "låda", allt för att hjälpa dem ; ) Var även iväg till verkstan idag, fixade mina sista två tavellister men bild på dessa kommer så fort jag målat klart dem! Nu tänkte jag fortsätta pyssla med lådan så den blir klar. Puss&kram

Kommentarer
Postat av: emelie

kolla gärna in på bloggen. :) xoxo emelie

2012-11-13 @ 21:26:35
URL: http://happyday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0