Cheers to the freakin weekend

Helgen är redan över och jag sitter återigen hemma i Eskilstuna. Dagarna har bara sprungit iväg och jag hade mer än gärna vart hemma några dagar till, men jag får snällt vänta tills jullovet kommer. Har massa plugg att göra men tänkte först försöka berätta vad som hänt i helgen : )
I lördags drog jag hem till min älskade kompis Madde vid elva tiden och vid 12 öppnade vi vinflaskan ; ) sen var det bara dags att fixa iordning sig och åka iväg till Göteborg! Först var det middag på Mañana, den bästa restaurangen i Götet om ni frågar mig ; ) Efter det traskade vi iväg till Scandinavium för Ladies Night och avslutade kvällen på Excet.
 
 
En toppen kväll med massa skratt, dans och prat ♥ Ladies night var faktiskt väldigt, väldigt roligt. Var lite skeptisk till det eftersom jag trodde det mest var för lite äldre tjejer, men icke! Hade jätte kul, dansade och skrattade hela kvällen. Uggla var min absoluta favorit, så skön! Drev med sig själv otroligt mycket, haha! Btw, på vägen till Scandinavium promenerade vi längs med avenyn och precis när vi skulle gå över ett övergångsställe ser vi en äldre man komma gåendes, aspackad, vinglade och pratade för sig själv. Precis när vi gick förbi honom var han tvungen att ta tag i en lyktstolpe för att inte hamna i backen och efter någon meter hör vi honom prata med ett gäng killar och då plötsligt märker vi vem det är, ingen mindre än Ingvar Oldsberg. Aspackad på avenyn klockan 20.00 ; )
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0