Don’t lose your present to your past.

Efter 6 timmar i skolan snurrar det rejält i huvudet. Det har vart på tok för mycket information idag och är ganska säker på att jag bara har fått in ungefär hälften.. Denna kursen vi har nu, Vetenskap & Design, är otroligt krävande eftersom det är mycket att läsa och det vi läser är vetenskapliga artiklar och filosofi, inte de texter jag kanske hade valt i första hand om man säger så : ) Men halva kursen har redan gått så förhoppningsvis springer de sista veckorna bara iväg och rätt som det är har jag jullov ♥
 
 
Nu tänkte jag i alla fall fixa en chai latte för att få upp värmen lite och
sen skall jag ge mig på minst två texter ikväll, whish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0