Family ♥

Opps! Har visst inte vart inne här på ett bra tag men jag har haft på tok för mycket att göra för att ens vilja starta upp datorn : ) Som ni vet har jag spenderat helgen tillsammans med mina föräldrar och min lilla vovve ♥
Fredagen började med att spendera några timmar på Eskilstuna kuriren, tillsammans med Linn, för att vara med i en fokusgrupp. Satt och diskuterade ens mediavanor och fick en inblick i hur de arbetade på kuriren och hur tidningarnas framtid ser ut, tyvärr inte lika ljus som jag hade önskat, men men. Som tack fick jag med mig en biobiljett och ett spel hem, väldigt uppskattat då jag gärna hade deltagit på detta "gratis". Efter detta spenderade jag några timmar i skolan innan mina föräldrar kom hit och sen dess har jag bara umgåtts med dem non-stop fram till lunch idag då de tyvärr var tvungna att åka hem.. Vi har haft välsigt mysigt i helgen, fredagsmys med tacos och film, lördagen spenderades i Västerås där shopping stod på schemat och idag har vi bara myst och haft det bra.. Saknar dem lite redan men som tur är har jag ju kvar Molly här som får hålla mig sällskap! Känns väldigt konstigt att ha henne här ensam men hon verkar trivas så det skall nog gå bra : ) Och om 12 dagar är det dags att åka hem igen, längtar sjukt mycket!
 
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0